Liikuntakeskus Klub1 on viihtyisä, hyvän mielen kuntosali Jyväskylän Kivääritehtaalla

Monipuolisesta liikuntatarjonnastamme löydät juuri sinulle sopivat kuntosali-, ryhmäliikunta- ja Personal Trainer -palvelut, joiden ansiosta treenaaminen on aina yhtä innostavaa ja turvallista. Oli mielessäsi kunnonkohotus tai koviin urheilusuorituksiin pääseminen, kokeneet liikunnan ja urheilun ammattilaiset auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi.

varaa-tunnit
Paras hetki aloittaa on NYT!
Liittymistarjous!

Ajankohtaista

Porrastreenit Harjulla!
Porrastreenit Harjulla!
Syyskuun treenilomalle on vielä muutamia paikkoja!
Syyskuun treenilomalle on vielä muutamia paikkoja!
PT paketit tarjouksessa - 10% ajalla 22.-29.5.!
PT paketit tarjouksessa – 10% ajalla 22.-29.5.!

#LIIKUNAUTIKEHITY #LIIKUNTAKESKUSKLUB1

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
1 week ago
PALAUTUMINEN LOMALLA (...ja sen jälkeen) 🌟
Palautumiseen vaikuttavat uni, sopivasti annosteltu liikunta, ravinto ja stressi. Kesäloma onkin hyvä hetki pysähtyä pohtimaan, palaudutko riittävästi arjessasi. Palautumista tukevia rutiineja on hyvä vahvistaa jo loman aikana, jotta voit jatkaa näiden hyvien tapojen ylläpitämistä helpommin myös loman päätyttyä. ☺️
Tiesitkö, että hyvä fyysinen kunto on merkittävä palautumista edistävä tekijä? Hyvä hengitys- ja verenkiertoelimistön kunto auttaa sietämään kaikenlaista fysiologista stressiä paremmin. 🤔
Kuntoa voi kehittää säännöllisellä aerobisella harjoittelulla. Mukavia harjoitusmuotoja kesällä ovat esimerkiksi kävely, juoksu, pyöräily, uinti ja erilaiset sykettä nostavat ryhmäliikuntatunnit. Sisätiloissa kesäsadekaan ei pääse yllättämään kesken treenin. 😉☔️
Aerobinen harjoittelu parantaa sydämen pumppaustehoa, alentaa verenpainetta, lisää insuliiniherkkyyttä ja parantaa veren sokeri- ja rasva-arvoja. Myös luuston kestävyys ja nivelten toiminta kohentuvat. Parantuneen kestävyyskunnon voi huomata esimerkiksi leposykkeen laskuna ja vähäisempänä hengästymisenä erilaisissa arjen askareissa. 🏃‍♂️
Myös säännöllinen voimaharjoittelu on tärkeää lihasmassan säilymisen, terveyden ja toimintakyvyn näkökulmasta. Lihasmassa alkaa yleensä vähentyä viimeistään 40. ikävuodesta eteenpäin. 👀
Terveydestään huolehtivan harjoittelijan kannattaakin sisällyttää viikkoonsa sekä lihaskuntoharjoittelua että kestävyysharjoittelua! 🤩
Ota rohkeasti yhteyttä Klub1n valmentajaan, jos kaipaat apua kehosi vahvistamiseen ja parempaan palautumiseen arjessa! 🫶
Vastaa kyselyyn: Miten sinä palaudut lomalla? 🙌

PALAUTUMINEN LOMALLA (...ja sen jälkeen) 🌟

Palautumiseen vaikuttavat uni, sopivasti annosteltu liikunta, ravinto ja stressi. Kesäloma onkin hyvä hetki pysähtyä pohtimaan, palaudutko riittävästi arjessasi. Palautumista tukevia rutiineja on hyvä vahvistaa jo loman aikana, jotta voit jatkaa näiden hyvien tapojen ylläpitämistä helpommin myös loman päätyttyä. ☺️

Tiesitkö, että hyvä fyysinen kunto on merkittävä palautumista edistävä tekijä? Hyvä hengitys- ja verenkiertoelimistön kunto auttaa sietämään kaikenlaista fysiologista stressiä paremmin. 🤔

Kuntoa voi kehittää säännöllisellä aerobisella harjoittelulla. Mukavia harjoitusmuotoja kesällä ovat esimerkiksi kävely, juoksu, pyöräily, uinti ja erilaiset sykettä nostavat ryhmäliikuntatunnit. Sisätiloissa kesäsadekaan ei pääse yllättämään kesken treenin. 😉☔️

Aerobinen harjoittelu parantaa sydämen pumppaustehoa, alentaa verenpainetta, lisää insuliiniherkkyyttä ja parantaa veren sokeri- ja rasva-arvoja. Myös luuston kestävyys ja nivelten toiminta kohentuvat. Parantuneen kestävyyskunnon voi huomata esimerkiksi leposykkeen laskuna ja vähäisempänä hengästymisenä erilaisissa arjen askareissa. 🏃‍♂️

Myös säännöllinen voimaharjoittelu on tärkeää lihasmassan säilymisen, terveyden ja toimintakyvyn näkökulmasta. Lihasmassa alkaa yleensä vähentyä viimeistään 40. ikävuodesta eteenpäin. 👀

Terveydestään huolehtivan harjoittelijan kannattaakin sisällyttää viikkoonsa sekä lihaskuntoharjoittelua että kestävyysharjoittelua! 🤩

Ota rohkeasti yhteyttä Klub1n valmentajaan, jos kaipaat apua kehosi vahvistamiseen ja parempaan palautumiseen arjessa! 🫶

Vastaa kyselyyn: Miten sinä palaudut lomalla? 🙌
... See MoreSee Less

LATAA LISÄÄ

Näin meistä puhutaan

  • Cycling oli hyvä

    Leo penttilä Avatar Leo penttilä
    21.11.2021
  • Ihana, ystävällinen palvelu. Ajoittain Aila täyttä, mikä kertoo varmaan tasosta ja laadusta sekä tyytyväisistä eri ikäisistä asiakkaista.

    Katri Lilja Avatar Katri Lilja
    26.1.2023
  • Viihtyisä sali jossa monipuolisesti laitteita, ja ystävällinen henkilökunta 😊

    Elise Liimatta Avatar Elise Liimatta
    24.2.2022
  • Paras sali Jkl!

    Hanna Rouvinen Avatar Hanna Rouvinen
    30.9.2021
  • Todella ystävällinen henkilökunta ja joustava asiakaspalvelu mm. jäsenyyden tauottamisen kanssa. Loistavat treeniolosuhteet tehdä niin toiminnallista- kuin voimaharjoitteluakin. Ei ole liian täynnä ja tilat on aina siistit. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo vuosia.

    A Google User Avatar A Google User
    30.5.2023