Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

LesMills BodyStep

Vauhdikas step-tunti sisältäen vaihtelevaa askellusta sekä lihaskuntoa.

K1ds

Lasten iloinen liikuntatuokio. Teemat vaihtelevat kuukausittain. Sopii 3–6 vuotiaille.

Dance1t

Iloinen, rytmikäs tanssitunti vaihtuvin teemoin. Helppoa, tehokasta, hauskaa!

Latin

Koreografinen latin-tanssitunti. Tehokas ja iloinen treeni.

Pilates

Kehonhuoltotunti, joka voimistaa ja vahvistaa toiminnallista ryhtiä hengityksen avulla. Huomio ryhtiä ylläpitävissä lihaksissa.

Yoga

Yogan avulla palautat lempeästi kireät lihakset sekä lisäät liikkuvuutta ja voimaa. Yogan lajit vaihtelevat kausittain.

CrossCore

Toiminnallinen lihaskuntotunti tehdään Crosscorella. Kehittää koko vartaloa.

Kahvakuula

Lihaskuntotunti kahvakuulalla vahvistaa koko vartaloa.

Core

Tehokas keskivartalon muokkaustunti, jossa vatsa, selkä ja pakarat vahvistuvat.

LesMills BodyCombat

Tehokas nyrkkeilytunti, jossa on otteita eri taistelulajeista. Vahvistaa nopeutta, ylävartalon lihaksistoa sekä kuntoa.

LesMills BodyPump

Koko vartalon lihaskuntotunti, joka tehdään tangoilla ja levypainoilla.

Syke

Yksinkertainen askellustunti, jossa nostetaan sykettä ja vahvistetaan jalkojen lihaksistoa.

Zumba

Menevä tanssitunti latinolaisrytmein!

Venyttely

Lempeä kehonhuoltotunti, joka palauttaa kireät lihakset.

LessMills BodyBalance

Yoga-tyyppinen tunti, joka huoltaa kehoa ja mieltä.

Seniorisali

Kuntosaliliikkeitä ohjatusti salilla.

Selkä

Helppo lihaskuntotunti, jossa päähuomiossa ovat ryhtiisi vaikuttavat selän lihakset. Sisältää helppoja askellusosioita.

Cycling

Tehokas intervalliharjoitus, jossa nostat helposti kuntoasi. Harjoitus on myös erinomainen apu painonhallinnassa. Hauskaa, hikistä ja tehokasta!

Functional Training

Toiminnallinen treeni, joka kuormittaa koko vartaloa.  Sisältää yksinkertaisia lihaskuntoliikkeitä sekä tehokkaita sykkeenkohotuksia. Jos haluat voimaa ja sykettä, tämä on valintasi!

LesMills Grit

Grit-tunnit ovat HIIT-harjoittelua, joissa vahvistetaan kunnon eri osa-alueita. Plyo on kimmoisuusharjoitus, joka sisältää paljon hyppyjä, punnerruksia ja nopeutta kehittävää harjoitusta. Strength voimaa lisäävä tunti. Cardio sykettä voimakkaasti nostattava tunti.

Step&Voima

Tehokas stepaskellustunti, jossa askellus ja lihaskunto-osiot vuorottelevat. Kehittää tehokkaasti jalkojen lihaksistoa sekä koordinaatiota.